تفریح‌نکردن، منجربه اختلال در خانواده و افسردگی بانوان می‌شود فریز تخمک، راهی برای حفظ قدرت باروری دختران اعلام آمار مرگ‌ومیر‌های سال ۱۴۰۲ | زنان یا مردان، کدام بیشتر فوت کردند؟ نامه عاشقانه و عارفانه آیت‌الله شهید سیدمصطفی خمینی به همسرش | بازنشر به مناسبت درگذشت بانو معصومه حائری تشریح فعالیت‌های مرکز امور بانوان بنیاد کرامت رضوی کسب طلای تاریخی دختر دونده ایران در قهرمانی آسیا ۹۵ درصد سقط جنین ها در کشور مشروع است مادران بخوانند| نوشیدنی‌های مفید برای میان وعده کودکان نیاز به فضاهایی برای شادی دختران و سپری‌کردن اوقات فراغت آنان داریم تمدن‌ها با کاهش جمعیت از بین می‌روند مواد غذایی موثر در بهبود علائم «یائسگی» بسته‌شدن لوله‌های رحمی و خطر ناباروری در زنان «فاطمه»، اسم رمز صبوری در غزه + فیلم دستگیری و انهدام باندهای قاچاق دختران تاب‌آوری زنانه، قدرت مادرانه ملی‌پوش مشهدی از شانس خود برای رسیدن به المپیک پاریس می‌گوید آموزش زیست عفیفانه به مربیان در دستور کار معاونت زنان است ۹۰ درصد طراحان طلا در خراسان‌رضوی بانوان هستند
سرخط خبرها
تشکیل کانون‌های فرهنگی هنری مساجد ویژه بانوان ضرورت امروز است

تشکیل کانون‌های فرهنگی هنری مساجد ویژه بانوان ضرورت امروز است

  • کد خبر: ۲۰۷۰۰۷
  • ۲۸ دی ۱۴۰۲ - ۱۴:۱۳
رئیس کمیسیون ویژه بانوان و خانواده شورای شهر مشهد گفت: تشکیل کانون‌های ویژه بانوان که در زمینه‌های مختلف فعالیت می‌کنند جای تقدیر دارد و ظرفیت‌های مدیریت شهری را در این راستا بکار می‌گیریم.

فاطمه سلیمی در دورهمی بانوان فعال کانون‌های فرهنگی هنری مساجد مشهد با عنوان "دلارام" اظهار کرد: دورهمی بانوان کانون‌های فرهنگی هنری مساجد کار بسیار خوبی است که اتفاق افتاده و ما اینجا اجراهی هنری زیبایی از جمله سرود و تئاتر توسط دختران را شاهد بودیم که نشان می‌دهد این افراد می‌توانند جزو دختران اثرگذار در آینده باشند.

سلیمی بیان کرد: تشکیل کانون‌های ویژه بانوان که در زمینه‌های مختلف فعالیت می‌کنند جای تقدیر دارد. ما نیز ظرفیت‌های مدیریت شهری را در اختیارشان قرار می‌دهیم.

وی افزود: جای خالی چنین برنامه‌هایی برای دختران و زنان بسیار احساس می‌شود و ایجاد کانون‌های بانوان در مساجد جزو ضرورت‌های موجود در جامعه امروز است.

عضو هیئت رئیسه شورای شهر مشهد ابراز کرو: بیشتر از این‌ها باید به فعالیت حوزه دختران و زنان توجه کرد و حمایت مادرانی که به فرزندانشان کمک می‌کنند تا در این برنامه‌ها حضور فعال و گسترده‌ای داشته باشند نیز جای تقدیر دارد.

این مادران هم به نحوی در اثرگذاری فرزندانشان نقش مهمی دارند و حمایت و پشتیبانی آن‌ها از دخترانشان باعث شده ما شاهد پیشرفت کانون‌ها و شور و نشاط این دورهمی زنانه و دخترانه باشیم.

ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.